Wycieczka klas 4 do Krasiejowa

2018-10-12

W dniu 10 października klasy 4a, 4b i 4c były na wycieczce w Parku Nauki i Rozrywki w Krasiejowie.
Piękna pogoda + mnóstwo atrakcji = przepis na świetną wycieczkę.

Wyjechaliśmy o godzinie 8 rano by po trwającej półtora godziny jeździe dotrzeć do Krasiejowa.

Najpierw zwiedziliśmy Park Nauki i Ewolucji Człowieka, gdzie odbyliśmy niesamowita podróż w czasie. Połączenie technologii cyfrowej z ekspozycjami dotyczącymi ewolucji człowieka zrobiło na nas ogromne wrażenie.

Po krótkim posiłku udaliśmy się do Jura Parku, a tam czekało na nas mnóstwo atrakcji:
- tunel czasu, gdzie dzięki nowoczesnej technologii cyfrowej byliśmy świadkami narodzin Wszechświata, galaktyk, Układu Słonecznego, naszej Ziemi, życia itd.
- ścieżka edukacyjna, 1,5 km długości, 200 modeli 70 gatunków dinozaurów, największy tego typu obiekt w Europie,
- pawilon paleontologiczny, jedyne muzeum na świecie które stoi nad czynnym stanowiskiem paleontologicznym,
- prehistoryczne oceanarium, miejsce w którym staniesz „oko w oko” z gatunkami które żyły tysiące lat temu,
- plac zabaw i park rozrywki, gdzie uczniowie mogli się zrelaksować po długim zwiedzaniu.
Po godzinie 16 znów zajęliśmy miejsca w autobusie, by wkrótce wrócić do domu. Wszyscy byli zadowoleni, uśmiechnięci i szczęśliwi po tak udanej wycieczce.